29 november, 2012

GlossyBox!

Yeeaj! Som jag väntat! Idag kom min GlossyBox! :D Och det var en massa fina saker i den!

1. Kérastase Elixir - den ska bli kul å pröva, har alltid velat ha en Kérastase produkt men dom e ju så dyra! :D så det kändes lyxigt att få med den!

2. Glossy Box Blush - den är mer persikofärgad i verkligheten. Ska också bli kul att pröva då deras tidigare produkter som jag fått har varit asbra! :) Och min tar slut när som helst så det här var perfekt tajming! :D

3. Aquolina Body Mousse - den luktar super gott!

4. Vichy ansiktskräm - Jag håller ju mig till mina Exuviance, men när dom tar slut prövar jag nog denna :)

5. Modelco Lip Duo - Det är läppstift och läppglans i en. Den luktar såå gott! Däremot gillar jag inte den brunaktiga färgen på läppstiftet så det var lite synd..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar