01 november, 2012

1 november ♥

God dag allesammans!
Har suttit på skolan i några timmar nu och skriver på mitt grupparbete, det går väldigt segt men framåt som tur! Jag vill bli klar med allt idag, men jag tror nog att det blir lite att göra imorgon.
-
Idag så är det ju 1 november! För er som inte vet så firar jag och Simon 4 hela år idag! Så sjukt stört hur fort tiden har gått, och att vi har hållt ihop såhär länge! han är världens underbaraste kille, och jag är lycklig lottad som har honom. Idag så ska vi äta middag ute på Stekhuset, vi har inte så mycket planer idag då vi ska fira oss när vi åker till Stockholm den 16-18 november. Då ska vi bo på hotell, äta ute, gå på bio, se Nitro Circus och bara mysa järnet! Kommer bli så underbart! Älskar dig min prins! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar