31 oktober, 2012

Mot Sundsvall!

Sitter på tåget påväg till Sundsvall. Men just för tillfället så står jag helt still och kommer göra det i typ 10 minuter till för vi väntar på två tåg som ska passera.. smått segt. Och min telefon dog nyss så det var därför jag starta datorn, tänkte kika på ett avsnitt av Vänner men trodde aldrig att tågets internet skulle vara så sjukt segt. Videon laddar ju ingenting.. Så jag får väl helt enkelt härda ut.
-
Imorgon är i alla fall en speciell dag! Någon som kan lista ut varför? :)
Ska upp tidigt på morgonen, för att gå mot skolan. Ska ta och göra det där arbetet som jag tjatat om hela veckan. Tom är ju också i S-vall så det är asbra. Då får vi det nog gjort! (Det måste vi i alla fall). Och sen på eftermiddagen så ska jag ha en massa mys med min Simon :D berättar mer imorn!
Det andra tåget passerade precis så nu borde vi rulla snart igen! :D Puss
-
P.s Jag är SJUKT sugen på en max burgare eller kebab! muuums.. Är nog det eftersom att jag inte har ätit sen 12 idag, blööö.. Heejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar