01 maj, 2012

Helgen

Hejhej!

Som vanligt så har det inte gått att ladda upp ett inlägg från telefonen så jag försöker igen..

Jag hade det skit kul i stugun igår med Linnea, Simon, Jonas, Emma å Perra! Det blev massa prat, god mat och roliga sällskapsspel. Och mitt i allt så gick vi till majbrasan som dom inte tände eftersom det blåste för mycket. Men vi var nöjda för det! Och idag så har jag och Simon hållit på med våra bilar hela dagen. Jag har skruvat med extra lysena och bytt till sommardäck på Simons bil medan han har bytt bromsbackar. Jag har också tvättat bilen in och utvändigt, fast den är redan skitig.. Och just nu så sitter jag i Albacken och tittar på Tv. God natt!

Som vanligt så går det inte att ladda upp bilder så dom kommer imorn!:) god natt igen!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar