02 maj, 2012

GlossyBox

Nu är jag äntligen hemma i Östersund! Planen var egentligen att jag skulle åka till Sundsvall med Simon, men när jag kom på att Filip inte hade sin medicin i Albacken så fick jag åka hit med honom istället. Nu är jag i alla fall framme, och jag var nyss på ICA och hämtade min Glossy Box, det fanns inget dåligt i den! Den innehöll:
- Volym Puder från Maria Nila
- BB Cream (typ foundation fast en hudkräm..) från Garnier
- Dusch Gel och Parfym från Replay
- Läppglans från Illamasqua, något nytt märke, synd bara att det var grönt.. ?
- Duschgel från Body Shop! Gött :) 



Nu ska jag ta och äta något för jag är vrål hungrig! Sen tänkte jag dra till gymmet idag, känner mig tillräckligt frisk för att träna så jag hoppas på det bästa. Och senare idag så ska jag kolla igenom allt med skolan och styra upp allt. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar