09 oktober, 2011

Helgen :)

Torsdag: 
Då kom Carro till Östersund! Och vi hade superkul! Jag visade runt lite överallt, mammas lägenhet och min å så gick vi runt på hela stan å stannade för en fika på. Hade iaf jätte kul, vi skrattade en massa och jag fick superbra råd :)

På torsdag kom också Simon, vi kikade på Pirates (för tredje gången) med chips och dipp, mys! Och den här gången också såg jag inte klart på filmen ;)

Fredag:
Då åkte jag till Albacken, träffade mamma&pappa och Carro igen :) + lukas! :D Vi skulle än en gång kolla på Pirates, å än en gång orkade jag inte kolla klart, var för trött. haha.

Lördag: 
Då stannade vi med Carro under dagen å senare så åkte vi till Håsjö, blev god mat och bastu med Simon. Supermys! :D Det gör jag gärna om :)

Och idag så har jag varit mycket med Moa&Ebba :D Städade bilen invändigt och utvändigt å så hjälpte jag Simon byte vajern till kopplingen :) Sen så åkte jag till Östersund där jag nu kikar på Natt på muséet ;) Och filip är urgullig för tillfället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar