06 oktober, 2011

Känner mig skapligt engagerad ;)

Här kommer iaf allt jag köpt sen förra veckan som jag inte nämnt, rätt så mycket x)


1. Lanza produkter
2. Produkter till håret, pincett + massage olja
3. skjorta, den är mörk mörk blå, inte så där klar :) 
4. garn, ska göra en bebispläd till carro :D 
5. plattång, babyliss
6. Gick förbi BikBok idag, å då hade Whitney Port lanserat sin kollektion! :D 
7. så såklart köpte jag något, en grå kofta ;) 
8. en till kofta, från hm. beige.
9. Nya pirat filmen! Ska se på den ikväll om simon kommer hem någon gång.
10. Spring skor! 
11. 2 lmpskärmar. 
12. Goodie bag som jag fick när jag köpte från W. Port. 
13. Träningsbyxor, sportbh, träningslinne.
14. Olympus kamera!

+ en extern hårddisk + lite annat skit, men det orkar jag fan inte visa haha. Visar det jag fick i present en annan gång :) Mihi, måste ju ha tidsfördriv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar