11 december, 2012

Länge sen sist nu!

Hej Allihopa!

Nu var det ett tag sen jag skrev här sist! Dels för att jag inte orkat och dels för att jag inte haft tid. Och jag tror faktiskt att denna bloggtorka kommer att hålla i sig ett tag framöver. Jag förstår egentligen inte hur storbloggare orkar/har tid att skriva hela tiden.. Ska jag vara riktigt ärlig så var bloggen ett tidsfördriv förut där jag skrev allt jag tänkte på, som en dagbok ungefär, och det var liksom med bloggen jag delade med mig av allt. Satt oftast hemma helt rastlös och bara skrev här. Men nu för tiden så gör jag faktiskt saker hela tiden, antigen så är det skola, skiweek, jobb eller bara min fritid som tar upp tid. Jag har skaffat mig ett liv med andra ord ;) haha nej skämt å sido, men jag har iaf fullt upp hela tiden och jag har viktigare saker att lägga min tid på än bloggen, så förvänta er inte att det blir som förut. Men jag kommer fortfarande kika in här då och då och uppdatera och bara skriva av mig om vad jag känner eller vilket pålägg jag hade på mackan till frukosten. Men om ni verkligen vill se vad jag äter och gör så kan ni spana in min instagram, där bombar jag hela tiden, @vjankowska, Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar