27 november, 2012

Slapp dag :)

Har haft en väldigt lång och seg dag idag, började med att jag skulle kliva upp 7.30, men icke! Jag snoozade till 10, förstår inte hur jag orkade haha! Men lite nytta har jag faktiskt gjort idag, jag tog tag i tvätten, ringde några samtal angående Skiweek, tog och städa undan i lägenheten och har haft det allmänt mysigt :) Har även försökt att plugga men det har inte gått lika bra, ska ta igen allt imorn! Och på torsdag så ska jag gå på en "plugga smart" undervisning, den är inte en del av programmet men den ska hjälpa studenter att få tillbaka motivationen till att plugga, så jag hoppas verkligen att den hjälper! Det behövs kan jag säga..
-
Ikväll så har jag haft sällskap av Emma! Vi har haft det super mysig. Vi åt en smaskig middag beståendes av korv stroganoff med ris, mums :) Det blev en massa Skiweek snack och en massa skratt, speciellt när vi gjorde vår Skiweek version av Rudolf med den röda mulen, haha, den blev så himla bra!! :D Nu är jag i alla fall super trött och ska gå och lägga mig så att jag tar mig upp i tid imorgon! :) god natt allihopa, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar