01 oktober, 2012

My b-day

I fredags så väntade jag hela dagen på att det skulle bli kväll så att jag fick träffa Simon. Vi skulle äta lite middag och fira på lördagen hade vi tänkt :) Och under dagen så ringde Lina mig och hon frågade mig om jag hade en tårta, nej svarade jag. Då sa hon att jag måste ha en tårta och att jag antingen får gå å köpa en eller göra en, haha :D Så det slutade med att jag gjorde en prinsesstårta, den vart helt ok för ett första försök.. en dålig grej var att det stod i receptet att jag skulle blanda vanlijsås med grädden så det var en ren sörja å tårtan vart inte sådär fluffig, men den vart god! Simon tyckte den va god iaf ;) Men nästa gång ska jag lyckas bättre! 

En fin bild på vår uppätna taco middag ;) Och visst vart tårta vacker? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar