28 september, 2012

overkligt!

Hejsan allihopa!

Idag är det min födelsedag och det känns inte alls som det! Tänk att man är 21.. haha, tiden bara flyger förbi.. minns än idag när jag var tolv år och väntande in tolvslaget för att bli tonåring.. härliga tider det :)

Idag är jag som sagt ledig :) Och jag har varit en sväng på stan och betalat räkningar och kollat i affärer.. det var nån sorts marknad på stortorget idag, hur mysig som helst. Jag hoppas att den ska va hela helgen så kan jag gå dit en sväng imorn med Simon :) Älskar marknader!

Och nu sitter jag på skolan och har fifflat med Skiweek mailarna så det funkar förhoppningsvis nu. Så nu är jag klar för dagen och ska åka hem och städa lite i lägenheten och umgås med plutten, för ikväll kommer ju Simon! :D Får se vad vi ska hitta på.. Men ha det bra hörrni! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar