16 september, 2012

ola amigos!

Har precis kommit fram till Östersund och sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem från Albacken så att jag kan ta med mig Filip hem :)
-
Min helg har varit hur mysig och bra som helst hemma hos min Simon.
Vi har åkt runt på stan och gått i affärer, vi har fikat, vi har varit ute på Birsta på kvällarna, vi tog en kvällspromenad ner på stan och vi har myst framför tvn. Och igår så kikade vi på American Pie - Reunion, den var hur bra som helst! Så himla klockren, och inte alls så "typisk" som de andra American Pie filmerna, dvs, nakna brudar överallt. haha, den var på en mer mogen nivå, men den var hur jäkla bra som helst för det :) Tråkigt bara att helgen är över och att vi inte kommer ses på 2 veckor, men vi är ju vana..
-
Det var en sammanfattning av min helg, nu ska jag dricka upp mitt tee och plugga lite i väntan på mammsen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar