04 augusti, 2012

Ibland så stör jag mig på exakt allt

Idag så jobbar jag från 7.30 och Ulrica från 6.45. Så gårdagen gick till att jag skulle bestämma mig om jag skulle åka med Ulrica eller åka själv till jobbet. Slutligen så bestämde jag mig för att sova ut å åka till 7.30. Men när klockan slog 6 idag så kom det en rolig liten tös å skulle kolla på tv på högsta volym (rummet precis bredvid mig) så jag sov inte ut, och nu sitter jag på jobbet och fördriver tiden.
-
Det är sånt här som jag kan tycka är stört jobbigt, jag blir nästan galen. Men man kan ju inte bli sur för det, för småbarn har ju inte utvecklats helt å hållet i denna ålder så dom saknar ju egenskapen att inte gå efter instinkten direkt (har inget bra ord för min förklaring just nu), men ni fattar nog. Men jag blir ändå irriterad, å jag förstår verkligen inte andra vuxna som orkar med det haha, man är väl kanske inte själv helt mogen än. Och till folk som tjatar om att skaffa barn och att jag borde göra det inom en snar framtid, därför ska jag vänta sjukt länge innan de ens kommer på tal, för jag måste införskaffa mig mer tålamod, och viktigast av allt: leva livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar