17 juli, 2012

Update

Tjenare allihopa! Sorry för dålig uppdatering men jag har helt enkelt haft bättre saker för mig och så har jag inte haft någon bra mottagning på telefonen så jag har struntat i det.
-
Hela förra veckan så var jag ledig å då var jag i Albacken för syster å hennes familj och Paulinka å hennes familj är här på besök. Och det har varit sjukt roligt att få umgås med dom, jag uppskattar det som bara den då jag nästan aldrig träffar min släkt nu för tiden. Vi har pratat å skrattat en massa till Paulinas kända drinkar, varit på traktorracet å njutit av regnet ;) och bara haft det allmänt trevligt! Och nu på torsdag så ska vi till Östersund, jag, Carro och Paulina för att kolla på en massa kläder å så ska jag visa dom stan å bara njuta av en dag bara vi tre :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar