01 juni, 2012

Bättre blir det inte! :)

Jag är så sjukt jäkla nöjd över min insats den här terminen. Med tanke på hur jäkla mycket jag inte velat plugga det här och med tanke på hur omotiverad å nere jag har varit på grund av skolan. Tentan idag gick över förväntan! Jag skrev hela tentan och jag skrev mycket! jag är så nöjd! :D Och efter tentan så hade jag fått ett meddelande i min röstbrevlåda och då var det polisen som hade försökt få tag på mig för att säga att dom har hittat mitt körkort! Och det gjorde min dag ännu mer, nu slipper jag ju beställa ett nytt. Dessutom så passade jag på att fixa mitt pass när jag väl var där, fast samtidigt så var det nog inte det smartaste eftersom jag inte hade fixat mig alls och mitt hår hade jag satt upp i en ful toffs så jag kommer se förjävlig ut på passfotot, haha! Men det är väl en del av det? När är man snygg på sitt leg/pass?
- Ne, så jag är SÅ nöjd i alla fall, kan verkligen ta och njuta av mitt "sommarlov" nu, och verkligen känna att jag förtjänar resan i augusti, ååå :)
-
Men jag ska lova mig en sak! Till hösten så ska jag plugga ordentligt, och i tid, och verkligen göra allt som måste och inte skjuta upp allt. För det gör bara att allt samlas i en hög och man blir bara mer nedstämd. Ska ta å klara allt! Och fixa det som jag är efter med!
Nu tar jag sommarlov! :D Heeeej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar