25 april, 2012

Efterlängtat

Är så pepp på resten av veckan och Valborg, det kommer bli så skoj! Imorn så ska jag ha lite kvalitetstid med mammsen under dagen, och på eftermiddagen så kommer Linnea hem till mig för hon ska sova här. Och på fredag så hoppas jag att jag är pigg nog att träna och på kvällen så åker jag och mamma till Albacken där Simon ska byta olja på jeepen, på lördag så ska vi till Ammer å kolla på en massa hästar med Moa&Ebba (förhoppningsvis), och på söndag så ska nog bara jag å Simon mysa med varann för vi har ju 3,5 år den 1:a. Så vi tänkte ha det lite extra mysigt! Och på måndag då äre Valborg! Då kommer vi bli några stycken som ska grilla å ha det kul hemma hos Linnea. Kommer bli Awesome! Jag är pepp :) Nu ska jag dra ner till bastun som håller på att bli varm. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar