08 januari, 2012

Uppdatering :)

Hej Allihopa!

Nu äre ett tag sen jag skrev sist men jag tänkte komma tillbaka å bomba som förr ;) Har en tendens å inte uppdatera så mycket när jag åker bort :) Å eftersom jag inte haft tillgång till någon dator så blire svårt å skriva.

Hade iaf ett riktigt bra nyår och en bra vecka i Sälen med systrarna å alla glada norskar! Lite blåmärken här å där men det får man räkna med, haha! Och jag har fortfarande inte lagt över bilderna på datorn så dom kommer när jag kommer hem till östersund :)

Sen jag kom hem från Sälen, 4e januari, så har jag åkt en jäkla massa bil. Åkte först till Sundsvall till Simons nya lägenhet med möbler å en säng. Dagen efter körde jag vilse i Sundsvall. Skulle till Dollar Store men jag åkte överallt förutom dit.. Sen åkte vi till Östersund å hämta lite möbler därifrån och nu är vi i Sundsvall igen, och har nu en rätt så hemtrevlig lägenhet att komma till :) Och idag kom Ulrica&Per med sötungarna så vi var på Birsta och åt och shoppade lite hemprylar till Simon så nu börjar det bli riktigt fint :) Och jag trivs faktiskt som fan! Planerade att stanna här så länge jag kunde nu (eftersom man har lite brist på pengar sen allt bilkörande) men jag har ju tenta i veckan (12:e) å möte med Skiweek så jag måste till Östersund. Men det ska bli skönt å komma dit med! Jag å Lina ska ju köra Disney maraton någon dag så det kommer blir grymt :D

Ska sluta nu för jag känner mig smått i vägen.. Jonas å Simon håller på å hämtar Jonas möbler som ska in hit, å eftersom internet uttaget är precis vid ytterdörren så kan ni ju tänka er hur det e ;) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar