14 januari, 2012

Tomorrowland

Jag känner mig så himla efter! Satt hemma hos Pasha för någon dag sen, och han spelar alltid så stört bra musik. Och den här gången spela han en låt som han sa var från Tomorrowland, jag brydde mig inte så mycket mer för stunden, men när jag kom hem så kollade jag runt på youtube, och fyfan vad kul det verkar vara! Den fetaste festen med House, Trance, Techno, Hardstyle, Dubsteb och sjukt många andra musikstilar.
Så.. Jag berättade detta för Mimmi idag, som inte heller visste vad det var. Och sa att vi Måste åka dit! Å då tänkte vi inte så att man frågar alla ens nära kompisar, för alla har inte detta intresse.. utan alla som älskar att dansa till sån här musik. Så jag och Mimmi har sagt nu att vi drar nästa år!

Kolla videon, blir ni inte sugna? Vem är på?? Anne? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar