10 december, 2011

Mysdag!

Har haft en riktigt bra och mysig dag i Sundsvall idag :) Simon guidade mig nere på stan idag, å Sundsvall är mycket finare än jag trodde. Hittade en affär som jag älskade! Den hette Palt, hur balla kläder som helst. Fanns inte ett plagg som jag inte ville ha:D sen så köpte jag en oplanerad julklapp, så någon där ute kommer bli överraskad ;) men den var så himla rätt så jag var tvungen å köpa den :)
Sen åkte vi på Birsta å där hitta jag ännu en julklapp :) så nu är allas klara förutom pappas :) vi var kvar på Birsta till halv åtta tror jag så vi kom nyss hem :) så nu myser jag framför "så mycket bättre" med glögg å trevligt sällskap :)
Såg ett fränt pepparkakshus i ett skyltfönster. Och såg en fin lampa i en inredningsaffär:)





Ja just! Vi åkte också upp på stora berget(?) å därifrån var det en suuperfin utsikt över hela stan! Nu ska jag sluta! Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar