15 december, 2011

Bra dag idag :) Eller?

Dagen började med möte på Marité med Peter, det gick skit bra! Sen förhandla han på Jack&Jones. han fick 3 par sockor för 100 spänn, och den kampanjen existerade inte ens, kung! Honom ska man shoppa med!
Sen drog jag till plugget för att jag klart LCA arbetet, powerpointen blev iaf skita snygg ;) Sen drog jag hem en snabbis för att gå ut med vovven å äta :) Sen åkte jag till Lina! :D Vi spelade MarioCart å drack glögg å åt nachochips å toppa det med te ;) Super mysigt!

Till en annan sak! Igår så skrev Simon en lapp till grannen där det stod att han måste sluta röka i hallen för att det stinker rök överallt! Svaret jag fick var:
DET ÄR INTE TILLÅTET ATT HA DJUR I KORRIDORSBOENDE! RESPEKTERA DETTA FÖR I HELVETE!!!

Vilket jävla röthuve! För det första så bor jag inte i korridorsboende, det är våning 1&3 som är korridor. Jag bor på våning 2! Jag pratade med Ösd bostäder innan jag flyttade hit å frågade om det var okej att ha husdjur, deras svar var JA!

Så vilket jävla pucko! Fan ta reda på fakta innan du jiddrar!

1 kommentar: