13 oktober, 2011

Dagens! Onsdag

Jag känner att jag har haft en väldigt produktiv dag idag. Jag var i skolan (!!) sedan kl 10 och kl 14 var jag tillbaka för grupparbete, kl. 15 hade jag möte till 17. Sen möte från 17-18. Jag har nog tagit igen för alla dagar som jag slappat ;) Sen tog jag en sväng till Emma i Trångsviken! åkte lite smått fel i stort sett hela vägen, fick vända rätt så mycket. Åkte längre än behövt ;) Nu är jag iaf hemma efter ett besök på MAX! Var ute en sväng med Filip nu också så jag hoppas att han slutar fisa för de luktar inte så gott ;)

 Jag idag :)

Igår var jag ju hos Emma! Tjejkväll varje tisdag med Top Model å Desperate Housewives! Det blev tacopaj då, mums! 

Emmas häftiga munstycke till duschen! Det lyser i olika färger beroende på hur varmt det är :) Har vetat om det länge men det var inte förens jag provade den som jag insåg hur bra den va :D Man kanske ska införskaffa sig en sån??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar