04 maj, 2011

Update

Har inte orkat skriva på senaste för har haft så mycket att tänka på. Såå lite update kommer ;)

Valborg var riktig roligt! Blev ju ingen majbrasa för det var för torrt, så det blev eldkorgar istället? haha, det funkar ju! En massa roligt folk + dricka = grym kväll :D Fast sen så hände en del saker och det blev "skador" på Simons bil, vilket var synd, men vad ska man göra?



Sen i veckan så har jag kört som fan på körskolan, vill verkligen bli klar innan juni så att jag kan börja sommarjobba direkt, har kommit så långt att jag kunnat boka halkbana så den blir avklarad snart! Har också körlektion imorn :) Men det som är lite segt är att mina 2 tentor kommer olyckligtvis att tajma min uppkörning/skrivnig, kanske då, har inte bokat dom än :) Men jag hoppas att jag klarar alltihopa :)

Och jag är smått trött på min dator, den är så jäkla seg nu för tiden, och jag har knappt använt den, sitter alltid på skolan.. Vet inte vad det är.. Nu ska jag iaf fortsätta att kika på Greys Anathomy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar