22 maj, 2011

Långhelg

Hemma efter en lååång helg i håsjö! har haft det riktigt bra, och det har varit en lugn helg. Men jag kan ändå inte vara annat än stressad pga allt som jag måste göra nu i veckan, huaa, men men..

Igår så blev det grillat hemma hos Simon, och åt jag? Neeee, så dum e jag, men vi åkte ju på crusingen iaf. Det var jag, Simon, Linnea, Jonas & Tommy. Jag var ju lite ledsen över att jag inte skulle vara på crusingen på Hammarn i sommar, men efter igår kväll så spelade det ingen roll, för jag kommer ju inte missa så mycket :) Det var mycket roligare i ösd, mer folk, mer (snyggare) bilar, så jag är nöjd! jobbar hellre då :)

Däremot så såg jag idag att jag jobbar då jag ska flytta (streeesss!!!), så jag måste lösa det på något vis, helt ovärt att åka till ösd och sen till sthlm, sen till ösd hem igen, där går ju alla mina intjänade pengar åt..

Nu ska jag städa klart lägenheten för jag har besiktning imorgon. Åh, orkar inte med skitpetra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar