25 maj, 2011

Hmm..

Idag har jag inte gjort så jätte mycket egentligen. Var på bibblan och pluggade till tentan, men det tog inte lång tid innan jag lessna och gick hem :P Simon hittade ett par skitsnygga skor till kostymen! Han kommer se grymt bra ut när han springer ut! :D Sen så var vi på stepin och badade, och så fryste vi våra kort över sommaren, dock så kommer vi behöva betala för juni.. suck!

Nyss så såg jag också en video från youtube.. blev lite nojjig.. Inte för att jag solat mycket eller bränt mig mycket, men man blir ändå orolig. Började tänka på mimmi för jag vet att hon solar ofta. Se på den här iaf, man får en tankeställare, jag fick iaf det..




Sökte på Malignant Melanoma, tänkte lägga upp någon bild men jag ångrade mig, det var inte så trevligt om jag får säga det själv. Googla om ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar