18 december, 2012

Heelt slut

Jag är sönderstressad och sjukt arg av mig Hela tiden.. Fattar inte varför jag är arg men jag fattar varför jag är stressad. Hatar folk som lämnar en i sticket. Fan för sånna. Jävla idioter. Så jävla less. Får väl fixa allt själv istället, och det har jag gjort, inge cred till dig. Eller jo, jag tror jag vet varför jag är förbannad och e på spänn hela tiden. För det är så många runt omkring mig som gör mig Rasande! Och jag säger Aldrig ifrån utan jag sväljer bara allt och håller det inom mig, ska fan sluta med det. Orkar inte ha det såhär.. Nu ska jag försöka varva ner och stänga av skit datorn och allt runt omkring mig och bara va för mig själv, måla naglarna och bara ta det lugnt, inge stress! sen ikväll blir mys häng med Emma med middag och tjejsnack, och kanske så tittar elenore förbi en sväng också. Kommer bli härligt! Inge med skol tänk iaf! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar