26 november, 2012

Movies

I helgen så kikade jag på två filmer, en av dom var inte TED, tror nog att min TV inte kunde acceptera den filen så vi kikade på Total Recall. Tror att den nyss gick på bio.. är inte helt hundra. Och den filmen var faktiskt bra. Inte så att jag skulle vilja se den igen snart men den funkade. Den var lite speciell, påminde mig om Bourne filmerna och jag är inte ett så stort fan när jag känner igen en av mina favoritfilmer i en ny film. Om ni förstår vad jag menar haha :)
Den andra filmen som vi såg var Shutter Island, har alltid velat se den! Folk har sagt att den är väldigt speciell och att den är svår att förstå. Personligen så tyckte jag att den var asbra faktiskt! Leonardo är ju bäst så det är ju typ omöjligt att en film med honom blir dålig. Älskade twisten på slutet, man förvänta sig inte det. Den var lite läskig tyckte jag också :) men bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar