31 oktober, 2012

Vilken dag :)

Vilken Lång dag det blev idag! inte alls som väntat, kom hem för cirka 20 min sen, ska ta och äta något litet och sen hoppa in i duschen. För sen måste jag lägga mig så att jag tar mig upp imorgon! Jag ska ju till Vemdalen imorgon och premiär åka på mina skidor för säsongen! :D Kommer bli grymt roligt! Har velat lite fram och tillbaka om jag ska med mest pga att plutten kommer få va hemma ensam ett bra tag, och att det kommer bli lite stressigt men det får jag ta! För jag är så sjukt sugen på att få åka lite! :D
-
Idag har jag inte gjort så himlans mycket.. Fick inget gjort på arbetet då jag inte fattade ett skit av vad jag skulle göra.. så det måste jag klura ut! På kvällen så åkte jag till skolan för att spela badminton och efter det så hängde jag med Emma, Petra&Elias.. så söt den pojken är! Nee, hejdå! Vi höres imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar