26 oktober, 2012

Morsning Korsning, Äntligen fredag!

Natten som var var den värsta för mig på länge, kunde inte somna förens 3 på natten. Fick tillbaka alla mardrömmar och läskiga tankar som jag hade när jag var yngre. Fattar verkligen inte varför för det har typ aldrig hänt.. Visst att man är lite rädd men det har alltid gått över. Fick ha lampan tänd, och tvn igång för att kunna somna! Så det slutade med att jag inte vaknade kl 10 som planerat och att jag var sjukt trött på morgonen. Men nu är jag i alla fall uppe och har nyss varit ute på promenad i blåsten med Filip och ska nu äta frukost! :) 
-
Senare idag så ska jag ta tåget till Sundsvall! Äntligen är helgen här då vi ska åka till Övik och bo på hotell, det kommer nog bli skit kul och jag&Simon kommer få en super mysig helg tillsammans! Som jag längtat :D Ne tillbaka till frukosten, måste hinna med lite grejer innan tåget åker! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar