26 september, 2012

Trött tjej

Jag är helt slut, precis som varje dag denna vecka. Det har varit så mycket att hinna med. Jag har verkligen inte haft tid att sätta mig ner och bara ta det lugnt. Men idag när jag gick hem över lunchen för att gå ut med plutten så tog jag en 40 minuters powernap.. jävligt skönt var det men jag är inte piggare för det.. Så sitter för tillfället med en energidryck (vilka jag är rätt så emot, men måste hålla mig vaken) och en god nektarin. Alldeles snart ska jag träffa Emma och vi ska handla fika till det första Skiweek mötet, det kommer nog bli asbra!
-
En grej som jag blev lite less över var att min grupp skulle ha redovisning idag, satt ju hela kvällen igår å nötade för att bli klar med den.. och självklart så hade vi inte tid att redovisa.. så det ska vi göra imorgon istället.. tycker inte om när allt skjuts upp. Och jag har fortfarande inte hunnit göra den andra uppgiften så jag tänkte nog strunta i att göra den idag, bara köra allt med skiweek och sen hem och sova! Så jag får lite energi tills imorn, och förhoppningsvis blir den klar då! :) Och då kommer allt vara klart för den här veckan och då får jag hela helgen till att vila och bara mysa med Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar