18 september, 2012

Tid

Så stressad, så mycket att göra och hinna med att det inte finns tid för det. Önskar att dagarna var lite längre eller att man fick längre tid på sig att göra allt. Det är så mycket att göra att jag blir snurrig och inte har koll på det mest självklara.
-
Måste hinna ner på InterSport och prata angående Skiweek, måste fixa blanketter till rekryteringen, måste hinna med alla skoluppgifter, måste hinna läsa alla böckeroch viktigast av allt så måste jag hinna göra alla självklara saker, ut med plutten och bara äta, men de knappt så att man hinner med det. Det är sånt som tar tid. Man är ju helt slut efter sådanna här dagar. Och så har man planer över alla helger (vilket jag är förjävla pepp över), men det är också sånt som gör att jag stressar mig över varje måndag som komma skall.. Värst av allt så hinner man ju inte ens sätta sig ner och bara ta det lugnt, eller ringa/träffa en kompis, det finns liksom inte tid för det. Aja nog om det!
-
Ska försöka göra något på min uppgift nu innan lektionen börjar, sen efteråt blir det till att plugga ännu mer. Skulle också vilja hinna gå på badminton ikväll, men vi får se. Kanske!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar