27 september, 2012

Så himla nöjd över min insats!

Jag tror inte att ni kan förstå hur stolt jag är över mig själv.. aa jag menar det. Det är inte ofta jag säger det men nu gör jag det! Dom flesta vet att jag har haft det sjukt kämpigt med skolan och att jag verkligen inte velat fortsätta. Men allt går så jäkla bra för mig nu och jag är så sjukt glad över att jag har hittat motivationen och viljan till skolan igen. Har suttit dag in och dag ut med skolarbeten sen jag kom till Östersund och jag har fått så sjukt mycket gjort. Och jag är som sagt projektledare för Skiweek i år också, vilket innebär stort ansvar som jag inte riktigt ville ta på mig förra terminen. Men jag gjorde det och allt går som smort. Har äntligen en bra grupp att arbeta med med skolarbeten, och den nya Skiweek gruppen verkar asgrym! Och allihopa är så pepp på det här. Allt liksom bara flyter på. Nä, är så jäkla nöjd med allt nu. Och en annan sak, eller det är väl den ända saken, som jag har varit nojjig över är pengar. Men jag fick äntligen min lön idag, och den var så mycket högre än vad jag trodde och nånsin kunde önska. Så allt är bara på topp nu. Och det bästa är att jag nu är klar med alla arbeten som ska in nu plus att jag äntligen ska få gå hem och bara ta det lugnt och inte behöva tänka på något. Och inatt ska jag sova som en liten prinsessa, och stänga av telefonen och allt för ingen ska få störa mig imorgon! Jag är bara så sjukt nöjd! Och en sak som jag verkligen hoppas på är att alla förstår mig, att jag vill ta tid för skolan och göra bra ifrån mig, jag vill inte att nån ska sitta och sura över att jag engagerar mig, för det gör mig bara förbannad. Var glada för min skull och låt mig göra mitt, så lovar jag att jag kommer ha tid med annat sen. Jag måste prioritera.
 I'M AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar