19 september, 2012

PEPP BRUD

Är så less på min header nu så vill göra en ny, men har inte möjligheten till det för tillfället pga min dator.. Så jag byter bara till en annan bild. Kan inte ens fixa strl för det finns inga program på skolans datorer. Men det får duga så här :)
-
Angående helgen! Jag är så sjukt jävla pepp nu! Har så mycket planer med brudarna, och vi kommer få det så jävla roligt! :D Bo på ett snyggt hotell med ett ascoolt rum, ut på krogen  (äntligen!!), fan vad jag har längtat efter sthlms krogar, kommer bli kung! Ska få träffa Mimmi och Pappa ♥ Strosa runt hela sthlm, gå överallt å bara njuta av storstaden. Emma är så bäst som har planerat det här, kunde inte bli bättre:)
Såhär glada kommer vi att vara. Var tvungen att visa vår eufori genom en katt med tanke på Moa, meheheee 8)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar