24 september, 2012

Monday morning

God morgon allihopa!
Jag försov mig rejält idag, jag har i alla fall haft en sjukt rolig helg i Sthlm, jag berättar om den i ett senare inlägg! :) Tillbaka till försovningen, tanken var att jag skulle kliva upp 6 idag, men jag vaknade 7.30, och hade 30 min på mig att va på skolan. Och jag kan inte fatta att jag hann gå ut med plutten (han var typ bäst, ni som träffat han vet att han är världens segaste hund och gillar att dra ut på tiden, men han sprang runt och gjorde sitt på ynka 10 min!), fixa mig och äta en redig frukost! Så nu sitter jag på skolan, med gott om tid, och ska snart ha min redovisning (nervös!), jag hatar redovisningar, jag blir så osäker.. men det ska gå bra! :)

Sen har jag så sjukt mycket som jag måste hinna med till veckan, och jag känner att jag måste omprioritera mina dagar lite grann. Jag har helt enkelt inte tid att träffa kompisar varje dag efter skolan, eller att åka bort så långt på helgerna.. Självklart kan jag göra massa skoj, men jag måste va i ösd känns det som, så att jag får allt gjort.. aja, vet inte vart jag skulle komma med det här! skriver sen igen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar