19 september, 2012

God natt

Plutten har intagit min plats så jag ligger lite kors å tvärs, han är ju så söt så jag vill som inte flytta på honom. Plus så e han super mysig att sova med!
-
Jag har haft en sketa lång dag idag, både bra och dålig. Det braiga (gillar mina egna påhittade ord), var att vi kom nån vart på grupparbetet så jag är inte lika stressad längre. + då hann jag träffa Lina en liten sväng å ta igen massa prat :) Det dåliga var att jag känner att jag blir slängd till höger och vänster där folk vill att jag ska tycka som dom. Om jag inte gör det blir dom förbannade, så det blir alltid nån som är förbannad helt enkelt. Men jag stod på mig själv för första gången helt ut och det slutade bättre än väntat. Aja, inget att älta! Måste sova nu, ska upp tidigt imorn! God natt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar