08 augusti, 2012

Asrolig dag!

Tjenare allihopa! Jag har haft en asbra dag idag. Det gick galant på jobbet och när jag kom hem så fick jag ett samtal av Emma så hela kvällen har spenderats med henne.
Vi började med ett stopp på kaffestugan, där det beställdes en efterlängtad och smaskig kebab.


Sen for vi hem till henne för att kika på film, det blev The Ugly Truth. Så sjukt bra film.


Sen raggade vi upp Moa och åkte på smultronjakt, vi hittade så sjukt mycket stora smultron! Har aldrig blivit så mätt på smultron, mums så gott!!








Sen åkte vi runt överallt och stannade en sväng i trångsmon(?) och stila på en lekpark och sen tillbaka för att kolla på en skräckis. Men eftersom att jag börjar 8 imorn så fick Emma skjutsa hem mig. Och med detta säger jag God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar