22 juli, 2012

Min underbara helg!

Jag har haft världens bästa helg! Simon skulle stanna i Sundsvall i två veckor men istället så överraskade han mig å kom till Albacken nu i helgen :D de kunde inte ha blivit bättre, vi har haft en jätte mysig helg nere vid stranden å grillat en massa med mina släktingar å bara mått gott! Fast det kommer bli tomt nu när alla åker tillbaka till Polen, kommer sakna dom som bara den! Längtar som fan redan tills i höst så jag ska åka å hälsa på dom :)
-
Och vet ni vad? Det vart ju Inge stråk för mig eftersom att jag jobbar hela den här veckan å att ingen annan kan gå på stråket med mig eftersom att alla jobbar osv.. Men det löste sig! Så jag å Malin ska dit imorn!:D kommer bli så fett! E så pepp :D behöver en utekväll! Å så nu på fredag så åker jag till Norge med Simon på en liten roadtrip för att lämna tillbaka Lucas, vilket också kommer bli stört mysigt! Å på lördag så ska vi spendera natten i Vallsjön med att bada badtunna å fiska bara han å jag, sååå mys :D ❤
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar