26 juli, 2012

Dans i Hällesjö

Var på dans igår med Emma, och det var sjukt kul! Måste ha varit den bästa dansen jag nånsin varit på :) Emmas fötter var knallröda efter att jag har trampat ihjäl dom, men i slutet så gick det asbra, å jag gjorde inte ett ända fel! Och som ett stort plus i kanten så kom min prins dit men sin kompis så jag fick sovsällskap inatt :D dessutom så vart jag överraskad av Lina som kom dit, så alla var samlade på en å samma plats - kung! Vart dessutom aspepp på Turkiet med allt snack om det!:D
-
Idag då, vaknade sisådär halv tio å sen dess har jag legat ute å stekt i solen! Jag blev inte avbruten av iskalla moln så jag är på asbra humör idag:D och om två timmar ska jag jobba och ikväll kommer Sötnosen, så ska vi baka å förbereda inför imorn:D puss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar