05 juli, 2012

Dagens :)

Min lediga dag har varit perfekt! Massvis med sol, och en massa skoj.
-
Igår kom Emma hem till mig eftersom att vi skulle ha pyjamas party med Moa å Ebba. Vi hade lagt madrasserna på golvet å myste med en massa godis, dricka, melon å chips. Vi målade naglarna, fixade håret på varann, spelade spel å lekte en massa å kollade på film! Supermysigt var det :D
-
Och idag så följde Emma med mig till Östersund eftersom att jag skulle besiktiga Imprezan, (mihihi). Trist nog så gick den inte igenom besiktningen men nu får man köra den i alla fall :) Å när vi var där så gick vi på stan en sväng å träffade Pasha, vilket var sjukt kul. Och vädret kunde inte vara bättre så vi satt i badhusparken och tog oss en glass och kollade på alla som badade. Och nu på kvällen så åkte jag en sväng till hammarn för att spela volleyboll med några stycken, men det vart istället att vi grillade och myste i gräset med några jätte söta vovvar! :)
-
Nu tänkte jag ta och sova så jag klarar av helgen som jag har framför mig, både på fredag och på lördag så har jag delad tur och på söndag jobbar jag morgon!

P.s. jag hämtade kameran från stan idag så nu slipper ni alla sketna iphone bilder som jag blir galen på! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar