25 juni, 2012

Juli Månad

Juz nie moge sie doczekac kiedy Paulinka z rodzinka przyjada, i kiedy Carus z rodzinka przyjada :D Bedzie suuuupppeerrrrr!! :D
-
Jag ser fram emot hela juli och de närmaste dagarna så himla mycket! Jag jobbar perfekta tider så att jag kan hinna med att träffa alla och göra allt jag vill :D Till att börja med så är det cruising nu till helgen, som kommer bli skit kul tror jag! Blir till att åka Jeepen då :)

Den:
7:e juli - kommer Carro, Marius, Lilla Emily & Lucas på besök till Albacken (:D!!!!)
9:e juli - kommer Paulinka och hennes familj till Albacken för första gången (:D!!!!)
Och eftersom att jag slutar ett den 9:e och är ledig 10:e juli, 11:e juli så ska jag vara i Albacken ända tills dess och åka från Albacken till jobbet den 12:e juli.
Och på fredagen den 13:e (otursdagen?), ska jag och Simon åka till Albacken igen! Och på lördagen är det traktor racet som jag tänkte ta både Carros och Paulinkas familj på, det kommer bli skita kul! :D Sen blir det Albacken ända tills på måndag den 16:e juli. Och förhoppningsvis så går vi på dansen i Hällesjö den 18:e juli. Kommer bli skita bra! :D:D
PEPPPP!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar