28 maj, 2012

Vad har morgondagen att erbjuda?

Jo!
Först en massa bakning, ska vakna tidigt så jag får härligt nybakat bröd till frukost.
Sen blir det en massa plugg inför tentan som jag har på fredag.
Efter det ska jag packa inför Håsjö, där jag ska spendera i stort sett hela sommaren, så det blir en massa väskor! Ska lägga allt i bilen och lämna bilen utanför mammsen.
Sen blir det sushi med älskade Lina! Mums vad jag har längtat efter sushi! Har inte ätit det på hur länge som helst, men nu har jag min sushi kompis :D haha!
Sen ska jag plugga ännu mer och träffa mamma en snabbis. 
Jag tror nog att det var allt!

P.s Köpte även min ansiktstvål idag! den tog ju slut för över en vecka sen och i torsdags när jag gick dit så hade dom inte den i affären, så jag har ju varit utan tills idag, så nu är jag glader! :) Fast är ändå lite små ledsen efter att ha sett videon "juliaresan", jag ska lätt vara i Östersund eller Sundsvall när dom ska dit! Näe, nu måste jag faktiskt sova, God natt hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar