29 maj, 2012

Nu ni


Hittade denna på Ericas blogg så jag stal den! Frågan är om jag orkar fylla i hela och om ni ens orkar läsa den ;) 

Är du singel nu? Näsh, jag har världens bästa prins :) 
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa! 
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Jo men jag är i ett just nu.
När hade du sex senast? Det vill ni allt veta va? ^
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Japp, jag tror att alla har varit det någon gång. 
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nepp, men det kan hända att någon annan blivit svartsjuk ändå..
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nejje.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja.
Sparat något från ett gammalt förhållande? Inte vad jag kan komma på :)
Somnat gråtande pågrundav kärleken? mjaaa
Varit på en blind date? Haha, nej. 
Har du någonsin varit kär? Jaaa, jag är dödskär i Simon ♥
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja.
Har du någon bästa vän? Simon har alltid varit min bästa vän sen jag var typ 9 år och han är det fortfarande. Men om man bortser från honom, eftersom att han är min pöjk så säger jag väl nej. Vågar inte printa ordet "bästa vän" på någon just nu, för då gåre bara nerför känns det som, som det alltid har gjort för mig. Men jag har bra många goa vänner! ♥
Är du ofta med dina vänner? Ja, så fort jag har tid för det! :)
Vad brukar ni hitta på? Prata maaassvis och skratta så in i helvete, haha. 
Bästa minnet med någon vän? Så svårt å välja en vän och ett minne. Men jag älskade Danmark resan som jag tog med systrarna och norskarna. Min första resa "utomlands", helt jäkla underbart var det! 

Kan du vara dig själv med dina vänner? Men ja!
Har du hatat din bästa vän? Ja tyvärr, vart ju så jäkla mycket missförstånd å skitsnack. Men nu är vi vänner i alla fall :)
Litar du på din bästa vän? På mina vänner, Ja :)
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja..
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Glädje tårar HELL YEAH!
Var bor din bästa vän? Sundsvall, så långt bort! 
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Njae, de kan jag väl inte påstå. Men sånt kommer alltid upp. Å man snackar ju fakta då!
Har du ljugit för någon kompis någon gång? Japp
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Japp
Ljuger du för dina vänner ofta? Nejje
Har du många kompisar i din klass? Haha, vilken klass?
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? Då är jag nog mest med mig själv 8)
Du fick en puss av? Simon 
Sov med dig i samma säng? Simon 
Du delade ett riktigt skratt med? Det var nog Simon i helgen haha :)
Du gick på bio med? The Avengers med sötnosen min!
Du höll i handen? Simon igen :)
Du gick på stan med? Lina :)
Delade en pizza med dig? Äter inte pizza så ofta då jag inte tål det! -.-
Du ringde? Pratar nu med Mammsen :)
Skickade ett sms till dig? Simon
Du kramade? Linisen!
Du skrev med på msn? HAHA msn??
Du snackade skit om? eeh
Du åkte bil med? Jag åkte själv :)
Gav dig en komplimang? Simon
Du kollade på film med? Simon :)
Betalade något åt dig? Simon betalade min tvätt av bilen ;)
Grät inför dig? Emmsen, glädjetårar :)
Bor dina föräldrar tillsammans? Nää, bäst så!
Om inte vem bor du mest hos? Bor själv i min lägenhet på Frösön! :)
Har du eget rum? Jaa
Egen dator? Ja men jag hatar den, helst vill jag inte ha en dator över huvudtaget! Det förstör ju ens liv....
Egen tv? Japp
DVD? Japp
Boxer? Nee
Internet? Japp
Vilka färger går i ditt rum? vit/grått å en röd fondvägg
Har du stor golvyta? Nja, helt ok!
Får man plats att sova fler än en i din säng? Japp, de e bara å klämma ihop sig!
Skola och program? Mittuniversitetet - Ekoteknikprogrammet 
Senaste filmen du såg? The Avengers
Senaste låten du lyssnade på? J Lo - Hypnotico
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Har en iPhone så det är sjukt drygt å kolla upp..
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? ingen aning..
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vet icke.
Vad åt du till middag igår? Tortellini!
Har du duschat idag? Yessir
Vad var det senaste du sa till din mamma? Pusshej!
Vad var det senaste din mamma sa till dig? No pa.
Har du skolkat någon gång? Jaaaa! haha
Är du en svartsjuk person? Beror på.
Går vänner före en partner? Jag tycker det där är en sån dum fråga, ens partner är ju ens vän och lite till så han om nån borde gå före? Men jag tycker att alla går före lika mycket haha!
Kommer du bra överens med din familj? Joda gör ja väl
Vad ska du äta till middag ikväll? Åt ju sushi med Linisen! :)
Har du några syskon? Mimmi och Carro! ♥
Jag har insett att min senaste kyss - Var underbar och jag vill göra om det NU!
Jag är sämst på - att hålla ordning i mitt rum -.-
Jag vill verkligen - få sommar"lov" och jobba stjärten av mig och åka till Malta med sköna gänget! :D Ja vi ska dit!! :D
Om jag var ett djur skulle jag vara - en hund, fatta vilket underbart liv. Sova, vakna, äta, kissa, sova.
Om jag var en insekt skulle jag vara - Myra, fan vad jag skulle krypa på era filtar å irritera er när ni ligger i gräset å myser. 
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - en hammare, fatta vad mycket man får slå på då ;)
Jag kommer alltid att vara - stockholmare innerst inne ♥
Det finaste som finns - Världen, naturen. Vill resa!
I sommar - ska jag jobba jobba jobba $$$$, dra på traktorracet, cruising, bada, sola, resa, om jag nu hinner! och mysa och gosa med småtjejerna Ebba och Moa! Ska hitta på en massa bus med dom :D 
Sist jag grät var - Nyss, vart så sjukt förbannad på internet och alla flyg med sina idiotiska tider. P.s. jag har jätte lätt för att gråta. 
Jag kan - backa med ett släp så sjukt jäkla bra!
Jag kan inte - motstå pluttens söta puppyeyes som han ger mig varje dag vid matbordet ♥
När jag vill tänka - så lägger jag mig i sängen eller går ut på en promenad å lyssnar på musik som väller fram känslor. 
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka föffan
Min mobiltelefon är - uäääh, visst iphone å så. Men jag e så sjukt less. Alla appar gör en handikappad, man klarar ju inte av att vara utan dom i början sen blir man sjukt förbannad när det plingar hit å dit. Ge mig en gammal vanlig Sony med härliga knappar som låter när man trycker på dom.  
När jag vaknar på morgonen - så vaknar jag ;)
Innan jag går och lägger mig - Så ligger jag med ljuset tänt. 
Just nu tänker jag på att - skriva klart det här!
Bebisar är - underbara, speciellt Emily ♥ men jag skulle aldrig i hela mitt liv klara av/vilja ha en bebis för tillfället. 
Idag har jag - plugget, målat naglar, ätit sushi med Lina, kollat resor, fikat med Linisen, plugget lite till, å bakat bröd har jag ju också gjort!
Ikväll ska jag - sova
I morgon kommer jag - att plugga till tentan å gå på två stycken möten!
Jag pratar - Väldigt konstigt ibland, folk brukar dumförklara mig rätt så ofta haha
Jag tycker om - nej älskar - att sjunga och dansa när jag är ute och går med Filip, haha!
Jag avskyr när folk - är bittra å sjukt tråkiga och ska få en på dåligt humör bara för att dom har en dålig dag. Och folk som snackar skit bakom ens rygg.
Mina närmaste vänner är - oslagbara! 
Min första vän hette - Jenny Jonasson!
Kärlek är - Underbart när det är som bäst! 
När jag borstar tänderna - så blir jag alltid stressad. 
När jag lagar mat - så har jag sjukt kul, älskar att laga mat! Pluset är ju att det blir sjukt gott :D
Jag tänder på - coolaste grabben i världen - Simon. Han har ju faktiskt en Impreza nu också ;)
Det charmigaste en person kan ha  - är vackra ögon å ett underbart leende :)
Jag är rädd för - att det sitter en äcklig grudge brud vid sängen innan jag går å lägger mig. fyyyyyyy
Den värsta känslan är - när man behöver någon som mest och människorna runt omkring dig inte förstår hur dåligt man har det och inte finns där för en.
Den bästa känslan är - den känslan som uppstår varje gång jag får träffa Simon efter att inte ha sett han på länge! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar