28 maj, 2012

Min helg 😍 - Bildbomb

Min helg har varit oslagbar! I fredags kom ju vĂ€rldens bĂ€sta Simon till hammarn för att hĂ€mta mig, och vidare bar det till HĂ„sjö dĂ€r jag Ă€gde bĂ„de honom och Dennis pĂ„ badminton ;) dĂ€r spenderade vi ocksĂ„ natten. Tidigt nĂ€sta morgon sĂ„ Ă„kte vi in till Östersund för att kika pĂ„ motormĂ€ssan, och den var sjukt bra! Massa fina och coola bilar och roligt sĂ€llskap :) pĂ„ den sista bilden sĂ„ Ă€r det 4 st klockrena Imprezor pĂ„ rad ;)




Och idag sĂ„ har jag och Simon spenderat var dag ute största delen av dagen ute i solen och myst en massa. Har dessutom fĂ„tt sjukt mycket fĂ€rg pĂ„ kroppen :D det slutade med att vi grillade Ă„ gottade oss, vi kom typ hem nyss :) god natt! Är pepp som fan inför veckan som kommer :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar