23 maj, 2012

God natt efter en lång dag!

Har haft en riktigt lång och härligt rolig dag idag:) vid 16 så åkte jag och pasha och hämtade mamma för att rulla vidare till Albacken. Jag guidade Pasha runt hela Albacken och jag tror faktiskt att han inte tyckte att det var så dumt ;D sen hjälpte vi mamma med lite grejer å en av dom var att hämta gödsel från hjorthägnen. Och då fixade ju jag med släpet å jag backade å vände å dona med släpet och det gick hur bra som helst så jag är rätt så stolt över mig själv som klarade av det helt själv!:) sen fikade vi, å då vart de Marabou jordgubb, Lina har gjort mig beroende av den! Mihi:) vi hade det i alla fall riktigt kul å det har varit as fint väder och jag är sjukt pepp inför sommaren nu! Vi hörs imorgon! God natt!:)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar