23 april, 2012

Härliga söndag

Städade klart mitt rum idag, har nog aldrig haft det såhär rent ;) Och det roliga är att jag tror att mamma kommer bli riktigt nöjd över hur rent det är ;) När man var mindre så fanns det ju inget bättre än när man städade sitt rum utan att mamma sa åt en, och när man berättade att man hade städat så vart hon asglad och berömde en. Lite kul att jag fortfarande som 20-åring tycker att det är en viktig del av städandet, att mamma blir glad :D Haha! och vi bor inte ens tillsammans. Lite udda kanske men så äre ;) Ska bara fixa med alla vinter kläder också! sen så.


Annars så har jag umgåtts lite med Pasha idag, vi spelade kort i typ över 2 timmar tror jag, och jag vann inte en enda gång, fyfan vad sur jag blev, jag är världens sämsta förlorare! Nej, nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig, om jag nu blir trött! Vaknade ju så sent idag så har redan vänd på dygnet -.- God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar