22 april, 2012

God Natt!

Det har inte funkat så bra att lägga upp inlägg idag, men nu hoppas jag att det går :)
Hela dagen har gått åt att promenera Filip. Vi gick en sväng till stan ville se om jag kunde hitta något mot hans kliande på apoteket, men apoteket i stan hade inget stort utbud till djur så jag fick åka till Lillänge istället. Köpte i alla fall vanlig hydrokortison salva, som inte är för djur då, men det sägs att det ska funka. Jag hoppas att det hjälper annars måste jag ändå åka till veterinären och det vill inte min plånbok ^^ Men just nu så blir det bara värre..

Annars så har jag stor städat resten av dagen. Har gått igenom hela min vita hylla och slängt allt skräp som man samlat på sig, och som man, i alla fall jag, alltid säger när jag brukar städa är "det här kommer jag behöva någon gång" eller "men jag fick det ju av den personen". Så sådana saker har också rykt idag, så nu börjar det se bra. Imorgon ska jag fortsätta med att dammsuga och tvätta golvet :) Kanske t.o.m. putsar alla fönster ;) Nee, god natt hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar