24 mars, 2012

Super nöjd! :)

Tog en tripp ner på stan idag. Har ju letat efter en jeans väst/skjorta/jacka hur länge som helst. Och idag hittade jag den perfekta jeans skjortan för endast 199 kr :) Å när jag väl ledsnar på den kan jag göra den till en juste väst ;) Fick med mig lite garn också så att jag kan göra klart filten till lilla Emily :)
Sen har jag glömt bort att visa vantarna som jag fick av Linas mamma. Så här kommer dom! Superfina, lätt mina favoriter :D
 Och idag så hade jag på mig mina nya leggins som jag fick av mamma. Senapsgula med en dragkedja, assnygga enligt mig :) Och mitt självförtroende höjdes ett snäpp idag när en tjej kom fram och sa: "Gud vilka snygga byxor, vart har du köpt dom?" hihi :) Till dom hade jag mina nya klackar och min älskade skinnjacka som jag Äntligen kan använda! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar