25 mars, 2012

Let's Get Down To Some Serious Business

Beach 2012

Nu ska jag ta å köra stenhårt inför sommaren. Har aldrig lyckats göra det tidigare, så i år blire! Har börjat träna och jag ska köra lika hårt framöver. Det ända som måste ändras på är kosten.. INGE mer Max, Kebab varje vecka (haha), ska försöka att inte proppa i mig nå sånt skit. Det är ju så mycket godare + billigare med hemmagjord mat! Dessutom så tycker inte min hy om det.. Så det finns inget positivt med att äta det.

Skolan

Ska plugga stenhårt med tentorna och göra ett grymt arbete inom pedagogiken och så ska jag jobba hårt med Skiweek. Dessutom så ska jag starta Psykologi kursen med någon sorts motivation den här gången och avsluta den med!

Jobb

Idag skulle jag åka och ge ut mitt CV med Simon (tack), men eftersom det var Söndag så sa dom att det bättre om jag kommer förbi imorn. Så jag åkte inte runt på fler ställen utan det ska jag ta imorn. Så jag ska söka som fan, å förhoppningsvis få något roligt sommarjobb här i Östersund!

Fan vad skönt med lite mål den här veckan/månaden/året. Då har jag nått att sträva efter. Och den här veckan kommer jag behöva lägga ner mer tid på mig själv och mina studier än på mina kära vänner. Måste få allt skolarbete gjort och det är prio nr 1 för mig just nu! Så, no angry faces.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar