22 mars, 2012

BILAR - i mina drömmar

Simon har ju gjort mig till en mega bilnörd! Tack sötnos haha :) Här kommer några bilar som jag suktar så in i helvete efter, och det skulle inte göra mig så mycket om jag hade någon av dessa eller flera stycken ;)

Mercedes GL-Klass, (Har inte bestämt mig för vilken än) Den ultimata familje bilen. Den ligger högst upp på önskelistan.

BMW X5 M modellen, mmm, den skulle inte sitta så fel heller som familje bil. Den får nog en jämn placering med Mercan.
Sen måste man ju ha en bil vid sidan om som man bara glider runt i..
Där är den ultimata bilen den snygga Audi S7.
På samma plats kommer BMW M3 (alltid drömt om en M3:a) fast Cabriolet den här gången. Vad sägs om två bilar att glida runt i istället?

Och om det inte bli M3an eller S7an så får det bli en Volvo S80, också en skönhet.

Sist, men störst och värst! En riktig jäkla sportbil, R8 Coupé är ju ett stort jäkla MÅSTE! 430 hk, åå. Det är mitt mål, seriöst, att äga en R8a, någon gång i min ljusa framtid. Och då ska jag köra den så in i helvete, å inte som alla töntar som äger en R8:a, åker å puttrar runt.. suck.

Så en liten sammanfattning: 
Jag vill ha BÅDE GL:n och X5 M:an, man måste ju byta ibland, kan ju inte skjutsa barnen i samma bil varje dag till skolan? 
Och så måste jag ha S7an och M3an att glida runt i, bara för att jag har råd. KOMMER ha råd. 
Och R8an är ju inget att diskutera om, status. 
Så nu ska jag bara ta fram några miljoner.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar