13 februari, 2012

Nervös!

Har haft lite problem med en kurs som startar nu till veckan, det är också därför jag ska åka till Umeå. Men jag har inte kunnat hitta någon som helst information om schema, tider, kurslitteratur. Allt helt enkelt. Och idag så ringde min lärare inom den kursen (utomhuspedagogik - vinter). Och jag har precis hittat alla mina användarnamn, student mailen etc. Så jag läste nyss igenom all information och vad vi ska göra. Och blev skita nervös! (haha).. Vi ska tydligen åka en massa skidor i helgen och ha orientering och ha lekar i snön med mera. Blev också jäkligt taggad för det låter som en super rolig kurs :) Man måste också läsa några sidor i en bok innan helgen så det tänkte jag börja med nu. Åh nervös! Tur att man har åkt lite skidor så att man inte är helt kass! Ska åka varje dag nu så jag kommer in i det ordentligt. Jag vill inte stå där som en pajas och hamna efter. Däremot så känns det segt att jag är i Sundsvall för jag måste tydligen packa en massa saker som jag inte har här... Vet inte hur jag ska lösa det. Mamma kanske får skicka det med posten? Och jag som är så blyg, kommer träffa på många nya människor i helgen. Nervös var ordet Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar