13 februari, 2012

Dagens planer!

God Morgon!
Jag vaknade för ett tag sen och jag har hunnit duscha och äta frukost :) Om sisådär 20 minuter ska jag gå till Simons jobb med lite mat till honom. Och eftersom jag har så lite att göra idag, som alla andra dar. Så ska jag göra vissa saker idag dom jag planerat att göra i typ en vecka snart..

* Köpa tågbiljett till Umeå/Sundsvall
* Kolla upp boende i Umeå
* Kolla upp alla tider som jag måste passa i helgen i Umeå (vet fortfarande inte vart jag ska hitta det så det kommer blir jobbigt...)
* Göra ett kapitel i Geologi kursen + tentamen

Om jag hinner så ska jag också försöka städa, annars tar jag det imorn.
Sen så ska jag också åka skidor med Simon idag. Vill det som fan nu när jag har börjat lära mig och inte dampar så fort jag glider bakåt eller ramlar, hehe ;P

Hoppas ni får en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar